FOAMSTARS

>flops
And yet another Square Enix game that wastses millions of dollars. How is this company not bankrupt yet?

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

  1. 2 weeks ago
    Anonymous

    Final Fantasy XIV is just that good

  2. 2 weeks ago
    Anonymous

    Where are the reviews? Not even IGN reviewed it yet.

  3. 2 weeks ago
    Anonymous

    Why is everyone always attacking square for everything? I don’t think I see any other company being attacked as often on here. It feels more than a little forced.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      >Kingdom hearts refused to give people an ending after over a decade of waiting
      >7 demake is shitting all over the original
      >16 was a piece of shit
      >they tried to make nft shit a big thing
      >shovelware out the ass
      Honestly by this point I can't think of anything right they've done in the last few years.

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        oh yeah, they also sent all their western ips to get buried by embracer for fricking change.

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        >Kingdom hearts refused to give people an ending after over a decade of waiting
        didn't happen, moron. 3 was never going to be the last game, all of the games end on "cliffhangers"

        • 2 weeks ago
          Anonymous

          And now you know why no one cares anymore. Literally all nomura had to do to not piss people off was make the next main character sora's grandson and pass the torch to a new generation.

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        People loved the remake. Its just this weird board that doesn’t.
        >kingdom hearts fans upset
        Oh hmmm. Yeah that title probably attracted a ton of childish people. And they were unhappy with it? Starting to make sense.

        • 2 weeks ago
          Anonymous

          No, it's most people. The demake fanbase has been going through the process of star wars-ization for a while now because of their toxic positivity.

          I don't know what the right term is but yeah no that shit's going to flop and influencers are already trying to plant "muh turn based shit false flags" to deflect from their free shilling.

          They did the same thing with 16 too for some reason after they pretended to like it.

          • 2 weeks ago
            Anonymous

            > The demake fanbase has been going through the process of star wars-ization for a while now because of their toxic positivity
            Yeah, you’re not worth listening too.

            • 2 weeks ago
              Anonymous

              I predicted most of what square's going through months before 16 came out. Ignore prophecy at your own peril.

              >no mention of FF15 getting story DLC turned into a novel or Forspoken bombing

              nice try, Barry

              15 came out nearly a decade ago and I completely forgot about forspoken.

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        16 was fun tho https://youtu.be/dd_X8b1dEuQ?si=bMN3wXWF1n3vic6e

        ?si=ZF1iQABqwioeAzII

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        >no mention of FF15 getting story DLC turned into a novel or Forspoken bombing

        nice try, Barry

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      >I don’t think I see any other company being attacked as often on here
      Why do do you homosexuals have such a persecution complex? Good fricking lord queenix isnt even close to being the company that gets the most hate here.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      >Why is everyone always attacking square for everything? I don’t think I see any other company being attacked as often on here. It feels more than a little forced.
      They deserve it for selling out to Sweet Baby Inc.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      No idea. Even Neo TWEWY got a shitload of hate at launch.

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        I remember most of that hate being directed at square for completely ignoring their own fricking game

  4. 2 weeks ago
    Anonymous

    they already made their money back by being on ps plus. It's absolutely not a big budget production it looks like crap.

  5. 2 weeks ago
    Anonymous

    >trans colors
    i will now buy your game

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      >i will not buy your game
      sorry, fixed a typo

  6. 2 weeks ago
    Anonymous

    >millions of dollars
    funny joke

  7. 2 weeks ago
    Anonymous

    WHY THE FRICK CAN'T GAME ARTISTS BE ORIGINAL WITH THE SETTING AND CHARACTER DESIGN OF THEIR GAMES???

    IT'S LIKE EVERY MODERN GAME HAS THAT ZOOMERCORE WHERE EVERY CHARACTER WEARS RANDOM DESIGNER CLOTHES AND LOOKS LIKE A TWITTER OC

    GAMES LIKE TEAM FORTRESS 2 HAVE AN IDENTITY AND AESTHETIC: 1960s COLD WAR / SPY THRILLER SETTING AND THE CHARACTERS EACH ARE DESIGNED TO REPRESENT THEIR CLASS AND PURPOSE

    IT'S LIKE MODERN GAMING GAVE UP AND WENT ALL IN WITH ZOOMERSHIT

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      unironically our tools got better
      >apps that can model, light, and build things for you
      >engines that have easy to use UI
      >3rd party out sourcing and 0 optimization because lmao just upgrade to the latest hardware(it barely reaches 100fps)
      and a whole bunch of money being dumped into advertising to become viral or some shit

  8. 2 weeks ago
    Anonymous

    i thought it was pretty fun when i played a match today.

  9. 2 weeks ago
    Anonymous

    why are there troony colours?

  10. 2 weeks ago
    Anonymous

    Foamstars came out?

  11. 2 weeks ago
    Anonymous
  12. 2 weeks ago
    Anonymous

    I don't get it
    is it splatton but you can build with the foam for temporary bridges?

  13. 2 weeks ago
    Anonymous

    >4v4 matches
    holy shit that is fricking tiny was this made for mobiles

  14. 2 weeks ago
    Anonymous

    Has this actually flopped?

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      Yes, I can't find anyone

Your email address will not be published. Required fields are marked *