>HAHA LE FLORIDA MAN JUST LIKE FROM LE MEMES

>HAHA LE FLORIDA MAN JUST LIKE FROM LE MEMES
GTA VI is already proven to be shit.

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

  1. 3 months ago
    Anonymous

    Wow absolutely SEETHING thread. How can one video game trailer break the minds of chudcels across this whole board lol

  2. 3 months ago
    Anonymous

    Why is it proven to be shit? Game will be a perfect representation of what's so wrong in the West for the past decade. I don't see any problem unless they will hold off some jokes about trannies or rednecked tinfoiled morons. Both sides have to suffer.

    • 3 months ago
      Anonymous

      They already confirmed they're not going to joke about trannies or any "marginalized" group

      • 3 months ago
        Anonymous

        Why would they do that?

  3. 3 months ago
    Anonymous

    >GTA used to be about parodying movies and tv
    >now its parodying real life

    • 3 months ago
      Anonymous

      It always parodied real life too

      They already confirmed they're not going to joke about trannies or any "marginalized" group

      give sauce. I refuse to believe they won't make fun of leftoids as much as rightoids as it was in all gta games.

      • 3 months ago
        Anonymous
        • 3 months ago
          Anonymous

          even with that "taking care" I'm sure there will be some kind of satire for every kind of group. Whether it will be a slight mention on the radio commercials or some kind of poster/graffiti. They won't abandon it, maybe cut down a little.

          • 3 months ago
            Anonymous

            So naive, GTA 6 is not made by the same people behind previous installments, it's gonna be pozzed to hell

            • 3 months ago
              Anonymous

              nah

            • 3 months ago
              Anonymous

              We'll see when it comes out. I don't believe these moronic articles.

            • 3 months ago
              Anonymous

              did you read the credits already? do you work in the HR department at rockstar? moron

          • 3 months ago
            Anonymous

            Holy cope. It's gonna be muhnazis muhtrump muholdpeople and ofc frick whitey for 40+ hours

            • 3 months ago
              Anonymous

              Jokes about them are also acceptable and funny if done right. Hopefully tiktoking zoomers also get shit on.

          • 3 months ago
            Anonymous

            lmao just 2 years ago they literally removed shit like civilians randomly saying
            >you look like a troony!
            when you upset them in GTA5
            GTA6 will be no fun allowed

            • 3 months ago
              Anonymous

              did you read the credits already? do you work in the HR department at rockstar? moron

              We'll see when it comes out. I don't believe these moronic articles.

              One trailer gets released and you become a seething reactionary moron. Swear people are becoming just as bad as SJWs with cancelling shit cuz there is a chick you play as. Grow the frick up homosexual learn how to enjoy things without being a contrarian b***h

              even with that "taking care" I'm sure there will be some kind of satire for every kind of group. Whether it will be a slight mention on the radio commercials or some kind of poster/graffiti. They won't abandon it, maybe cut down a little.

              nah

              you people live in a different reality
              https://arstechnica.com/gaming/2022/04/transphobic-content-and-jokes-removed-from-latest-gta-v-remasters/

              • 3 months ago
                Anonymous

                trannies are a protected class now, you can’t make fun of them anywhere but here
                with that being true, explain how the entire dev team is different

              • 3 months ago
                Anonymous

                THE LITERAL CO-FOUNDER OF ROCKSTAR WHOSE NAME WAS THE FIRST ONE IN THE CREDITS OF EVERY GTA LEFT LAST YEAR YOU DUMB FRICKING Black person

                Well i don't give a shit if npc's wont yell that I'm a trannie. I want nice jokes about everyone on the radio stations, billboards, advertisements, etc.

                >I want nice jokes about everyone on the radio stations, billboards, advertisements, etc.
                yeah too BAD, THE GUY BEHIND MOST OF THEM AKA LAZLOW LEFT 1 MONTH AFTER DAN HOUSER
                LOL

              • 3 months ago
                Anonymous

                People you respond to don't even know the history of the series, they're literal children or just braindead slop gobblers

              • 3 months ago
                Anonymous

                ok cool, who else? like, someone who actually works on the recent games instead of collecting a check

              • 3 months ago
                Anonymous

                White Juwana Man literally came out last week

              • 3 months ago
                Anonymous

                ssshhh this breaks the narrative

              • 3 months ago
                Anonymous

                >ssshhh this breaks the narrative

                >Seethes endlessly that a game has a 16 year old in a bikini
                >Completely ignores Trump's name on Epstein's e-girlta express plane

                >Trump out of nowhere
                Is Ganker just a dumping place for redditors to argue against the EVIL INCEL Ganker MENACE

              • 3 months ago
                Anonymous

                Yes

              • 3 months ago
                Anonymous

                >explain how the entire dev team is different
                It literally is. Theyve attritioned old devs and cycled them in for minorities and women.
                https://www.zippia.com/rockstar-games-careers-1419036/demographics/

              • 3 months ago
                Anonymous

                >39% of Rockstar Games employees are women, while 61% are men.
                >Rockstar Games employees are most likely to be members of the democratic party.
                >Employees at Rockstar Games stay with the company for 4.2 years on average.
                it's gonna be even worse than GTA Online

            • 3 months ago
              Anonymous

              Well i don't give a shit if npc's wont yell that I'm a trannie. I want nice jokes about everyone on the radio stations, billboards, advertisements, etc.

              • 3 months ago
                Anonymous

                >i don't give a shit that this homosexual group is under protection now, as long as others (whites) are being made fun of

              • 3 months ago
                Anonymous

                Yea I don't care because I'm not a pussy to not take a joke

              • 3 months ago
                Anonymous

                Not everybody is a punching bag like you

              • 3 months ago
                Anonymous

                You make fun of left that they can't take a joke while doing exactly the same. Lurk here when your brain matures.

              • 3 months ago
                Anonymous

                >I want nice jokes about everyone on the radio stations, billboards, advertisements, etc.
                there won't be any about "latinX", black people, gay people, trannies, disabled people and everyone else new Rockstar deems "marginalized"

            • 3 months ago
              Anonymous

              >i don't give a shit that this homosexual group is under protection now, as long as others (whites) are being made fun of

              >HAHA troony homosexual SO FUNNY
              I mean instead of 6th grade tier jokes, they will do something funny like this.
              Post op = post operation.
              No longer just mail = no longer male

              • 3 months ago
                Anonymous

                that's been removed along with all the other "transphobic" stuff you moron

              • 3 months ago
                Anonymous

                Okay, I'm convinced trannie jokes are out the window. So what?

              • 3 months ago
                Anonymous

                >well I guess you were right, so what?
                thanks for confirming

              • 3 months ago
                Anonymous

                No I mean yes you were right about no more trannie jokes but there are many other "groups" you can make fun of? I don't really see the issue.
                As i mentioned before, we play GTA for its gameplay and ability to roam.

              • 3 months ago
                Anonymous

                >most obnoxious left-leaning group is verboten and immune from satire
                there is not an L big enough for you, gay

              • 3 months ago
                Anonymous

                Its not immune from me tho? And I honestly don't give a shit I don't understand why you're so butthurt? Only funny things are stuff about trannies or what? Grow a pair and move on

              • 3 months ago
                Anonymous

                >goes from "its not a problem" to "yeah the problem exists, but just ignore the propaganda"

              • 3 months ago
                Anonymous

                Frick me anon. Why not just take the L, admit they were right, and frick off? Why continue like this? You're just shitting up the thread with this level of stupidity. GTA, the game most known for being as offensive as possible to literally everyone, will now be the wokest game imaginable. It will be even worse since the game will be filled with nonwhites but be completely unable to make fun of the vast majority of its characters. This will make it objectively the worst game in the franchise.

              • 3 months ago
                Anonymous

                Worst game in the franchise because they can't/don't make fun of trannies? Wtf is wrong with you people? I did acknowledge already that they probably won't make jokes like they used to, which is sad indeed, but it is in no way a game-changer. There are other groups to make fun of as well, and if done right, it can be funny. In any case I never played GTA games because of its humor, and no one should frankly.

                >goes from "its not a problem" to "yeah the problem exists, but just ignore the propaganda"

                Difference is I don't see it as much of a "problem" as you do. Your feelings are just hurt because they won't bully mentally ill people naay...

              • 3 months ago
                Anonymous

                You fricking moron, they won't joke about "marginalized" groups which is pretty much everyone except white men to them. Asians, blacks, israelites, homosexuals, schizos etc, all of those are "minorities".

              • 3 months ago
                Anonymous

                Good. Frick "whites". If I'm not white enough then 98% of Americans aren't either
                You brought this on yourselves

              • 3 months ago
                Anonymous

                You are exaggerating.

              • 3 months ago
                Anonymous

                It is a game changer anon. A massive part of the appeal of GTA was to be politically incorrect. It was the one game that was edgy, but now it's sanitized. Ironically, they made whites the minority yet consider it "punching up" to make fun of only them since everyone else is a protected class. You know what though? I guess that actually is funny. This game will be the most accurate depiction of current America ever achieved in vidya.

              • 3 months ago
                Anonymous

                I understand that GTA was always politically incorrect and edgy but isn't it time to stop being edgy once you grow up? Yea that shit was funny when i was a teenager but now i honestly don't give a shit on what they joke and not. The game has always been a satire and parody of multiple things. Why no one is trying to discuss what kind of physics the game will have, or perhaps driving mechanics, shooting mechanics, development of this romance storyline. Why no one talks about stuff that matters in the game? These butthurt inceloids are so boring always crying about the same shit over and over

              • 3 months ago
                Anonymous

                >The game has always been a satire
                My favorite satire is GTA, GTA2 and GTA London

              • 3 months ago
                Anonymous

                >isn't it time to stop being edgy once you grow up?
                you sound like the world's biggest homosexual, please have a nice day

              • 3 months ago
                Anonymous

                noted

                By that moronic logic GTA shouldn't exist if it should "outgrow" everything its known for. Also nobody cares for physics or driving because that was trash in 5 and it's gonna be the same or worse here

                >nobody cares about driving and physics but everyone should care about what they joke about in game
                you guys really are moronic huh? The game is literally about driving and stealing cars... GTA series isn't ONLY known for edgy jokes now that's factually wrong. In Vice City days I was so young I didn't even understand any of the jokes, but I didn't care because i played the game for what it was intended for.

              • 3 months ago
                Anonymous

                By that moronic logic GTA shouldn't exist if it should "outgrow" everything its known for. Also nobody cares for physics or driving because that was trash in 5 and it's gonna be the same or worse here

              • 3 months ago
                Anonymous

                Nah he's quite literally a paid shill and we shouldn't be giving him any more (you)s.
                >This thing I like is changing and I don't like it
                >No it isn't you're delusional
                >Gets BTFO'd
                >Okay it's changing but here's why that's a good thing!
                >Gets BTFO'd
                >Okay it's a bad thing but you're a bad person for not liking the change
                >Gets BTFO'd
                >Frick you, I'm going to ban you for being against it
                Textbook leftism.

              • 3 months ago
                Anonymous

                >This game will be the most accurate depiction of current America ever achieved in vidya.

                And how is this a selling point? What is so exciting about experiencing even more of american decadence? There's nothing new, it's just shining another spotlight on how shit that country is, who wants to play games to have more of that? It's a rhetorical question, I know the answer.

              • 3 months ago
                Anonymous

                >it's okay if they don't joke about this and this and that as long as there are any jokes at all

              • 3 months ago
                Anonymous

                It is wrong but it's not enough of a problem for me to give a shit in a game.

              • 3 months ago
                Anonymous

                >there are many other "groups" you can make fun of?
                yes, like white people, and men, and white men

              • 3 months ago
                Anonymous

                >IT'S GETTING US KILLED
                yes i saw this harmless joke in a video game and immediately wanted to commit murder. god these people are delusional.

        • 3 months ago
          Anonymous

          they already perfectly parodied the basketball american experience by just displaying it like it is

    • 3 months ago
      Anonymous

      How braindead can you be that you think it never parodied real life?

    • 3 months ago
      Anonymous

      America is so morally bankrupt that they outmovied movies.

    • 3 months ago
      Anonymous

      maybe it's because V's lamentation of the state of Hollywood and culture at large is still relevant today so there's no need to do it again. VI is definitely going to parody Disney though which is even more of a powerhouse when V came out so there's that

  4. 3 months ago
    Anonymous

    One trailer gets released and you become a seething reactionary moron. Swear people are becoming just as bad as SJWs with cancelling shit cuz there is a chick you play as. Grow the frick up homosexual learn how to enjoy things without being a contrarian b***h

    • 3 months ago
      Anonymous

      >you get triggered about pedos? you're just as bad as them!

      • 3 months ago
        Anonymous

        >Seethes endlessly that a game has a 16 year old in a bikini
        >Completely ignores Trump's name on Epstein's e-girlta express plane

        • 3 months ago
          Anonymous

          >Trump out of absolutely nowhere

        • 3 months ago
          Anonymous

          >Trump out of nowhere

    • 3 months ago
      Anonymous

      >I think anti-weeds people are just as bad as the weeds!
      t. weed

    • 3 months ago
      Anonymous

      I dont care about the chick it just looks like shit and youre looking for an easy strawman to attack. Why do YOU care that anons think it looks bad? You sound more upset than I see others casually shitting on it when it shouldnt affect you unless you need a consensus to enjoy things.

  5. 3 months ago
    Anonymous

    everyday I thank god that I'm not as jaded as OP

    • 3 months ago
      Anonymous

      Every day I thank God that I'm not so moronic to eat every fricking slop I get thrown in my direction

      • 3 months ago
        Anonymous

        I mean, what are you losing? At the end of the day we play GTA because of gameplay and atmosphere. Nobody cares if it will be woke, or anti woke as long as i get to do things i want to do, but more nicely and better than previous gta series.

        • 3 months ago
          Anonymous

          You're losing all the time you could have spent on something more meaningful than the lowest possible bar of entertainment.

          • 3 months ago
            Anonymous

            No not really because I enjoyed every GTA game i played so far.

    • 3 months ago
      Anonymous
      • 3 months ago
        Anonymous

        nice breasts though

  6. 3 months ago
    Anonymous

    That's the Miami Joker, he's real

    • 3 months ago
      Anonymous

      PURPLE LAMBORGHINI

  7. 3 months ago
    Anonymous

    Check out the badge behind him there's a gator creeping on a baby while the mother has her back turned

  8. 3 months ago
    Anonymous

    >HAHA LE LATTE SIPPING HIPSTER JUST LIKE LE MEMES
    GTA V is already proven to be shit.

  9. 3 months ago
    Anonymous

    GTA V was pure crap, where you've been for 10 years, in a basement?

  10. 3 months ago
    Anonymous

    maybe the USA shouldnt be so embarrassing

  11. 3 months ago
    Anonymous

    >anon discovers GTA is a parody

  12. 3 months ago
    Anonymous

    >Florida Man
    That's just riffing on the average GTA Online player. He looks like a 15 year-old and he's covered in every single available tattoo option.

  13. 3 months ago
    Anonymous

    >Leonida
    KNEEL

  14. 3 months ago
    Anonymous

    >Looking for any reason to jump on the FOTM TORtanic bandwagon
    Like the tool that you are.
    This board was always shit

  15. 3 months ago
    Anonymous

    I see a lot of self-hating hispanics on this board, what a sad reality these people must live in.

  16. 3 months ago
    Anonymous

    >in previous games rockstar had to parody reality
    >now they just copy paste it

    • 3 months ago
      Anonymous

      Do you have the webm with sound?

      • 3 months ago
        Anonymous

        Negative.

  17. 3 months ago
    Anonymous

    polshitskin seethe is the best part of this announcement
    keep seething, polshitskin
    the lack of blacked and gachatroony spam has considerably dropped ever since the announcement since you are so busy being a contrarian polshitskin homosexual seething about the newest popular thing

  18. 3 months ago
    Anonymous

    This ones for my juggalos and juggalettes.
    FRICK
    THIS
    SHIT

  19. 3 months ago
    Anonymous

    >homosexuals who never played GTA pretending it was never a current year trend game

  20. 3 months ago
    Anonymous

    Trump lost

Your email address will not be published. Required fields are marked *