I regret buying this piece of shit.

I regret buying this piece of shit.

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    Pic related has served me amazingly.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Can you turn the gay lights off?

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Yeah

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          yes, i have this controller because my xbox controller broke and it was literally the only one left at like 3 retail stores i went to visit. finding official controllers is as hard as finding the actual damn consoles in flyoverville.

          i have had it for about 2 years(?) and i also have no complaints about it.

          That's nice. I'm not in the market for an xbone controller but it's nice to have options

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        yes, i have this controller because my xbox controller broke and it was literally the only one left at like 3 retail stores i went to visit. finding official controllers is as hard as finding the actual damn consoles in flyoverville.

        i have had it for about 2 years(?) and i also have no complaints about it.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Is that hardwired? Do they sell a PS version of that? I fucking hate using wireless/Bluetooth controllers. They always die when I'm in the middle of something or the ports get fucked and touchy.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        I don't believe it's compatible with the Playstation, sorry anon. PC/Xbox only.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        I don't believe it's compatible with the Playstation, sorry anon. PC/Xbox only.

        It may work if you have one of those converters. My retro bit Sega Saturn controller works on my ps4 with it but the buttons are mapped retardedly

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      You're full of shit too

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Do not listen to Power A shills
      Do not buy Power A products
      Do not give into advertising, power A is garbage made to break.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        >powera
        I bought one of their switch controllers and it's a cheap piece of shit. It works fine but I can't get over how fucking awful and cheap everything on it feels. It's one of the nintendo licensed ones so it looks nice I guess

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Xbone + Switch pro controllers
    It's a comfy life.

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    mine drifts on the left stick its chink garbage

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    Stop breaking your first party controllers in autistic fits of rage, Vincent

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    Stop buying chink shitware and giving money to monkey see monkey do chinks that bring nothing new to the world but copy paste inferior copies of what every other race does.

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    uhhhh okay? thanks for the update I guess *rolls eyes*

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      dilate

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    you should have bought the budget king

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      forgot to add pic related

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        wow, that one brings me back memories tho i had the black one

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    gamepad is fine, you're probably just some retarded spastic who can't get used to different things lmao.

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    I like the back buttons for Elden Ring.
    The gyro is nice too.
    The dpad feels like a piece of shit though.

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    Have the SN30pro+ and I love it. Using it to play through DQ3 Snes right now.

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    Will you elaborate on why it's a piece of shit or will you just leave it as is?

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      OP here. Input delay on the Pro2 feels so sluggish, would get better reception on a power glove. Also, the build quality feels cheap for a $40-$50 controller

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        it's measured at about one frame

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        >Input delay on the Pro2 feels so sluggish
        Have you tried the different input modes? Maybe it'll make a difference.

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    I have one and it works just fine

  13. 3 weeks ago
    Anonymous

    why do you guys hate this controller so much i bought one right when it released since i was looking for a new one at its given me no problems

  14. 3 weeks ago
    Anonymous

    Should have got a Hori. They've been around for decades for a reason.

  15. 3 weeks ago
    Anonymous

    I have the wired version. It disconnects and reconnects quickly on rare occasions but other than that it works fine.

  16. 3 weeks ago
    Anonymous

    Why would you not just buy a regular SNES controller and use a USB adapter?

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      No joysticks

  17. 3 weeks ago
    Anonymous

    The unholy trinity of 3rd party controller makers you need to avoid. Madkatz, power A, and 8bitdo. You're playing a harder controller lottery with these than you are buying the shitty 1st party controllers Nintendo, Sony, and Microshit make now. If anyone claims to "never had a problem", they're either a shill or won the controller lottery and are not representative of the standard of these products.

    This has been a modern controller PSA.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      I have one of the pro 2 controllers and it feels pretty decently built. Not on par with a first party controller but it comes close. I would throw Retro Bit into your list. I bought three of their controllers and only one of them feels right. I got a Saturn blue tooth controller that is fucking perfect. Everything feels great and it's my go to for emulation and anything that uses the d pad. The other two are a 2.4ghz Saturn and a 2.4ghz Genesis controller. The Saturn one feels like a cheap child's toy and the Genesis one feels a little nicer but still cheap

Your email address will not be published.