This is the only game I play on my phone, usually while taking a shit or out for a smoke.

This is the only game I play on my phone, usually while taking a shit or out for a smoke. I think the gameboy and gameboy sp emulators feel good and work very well for vertical phones

  1. 2 weeks ago
    Anonymous

    >phone

    [...]

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      Us Gankerners only use a landline right guys?

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      based, ive been playing thru crystal the last week
      holy shit its easier than i remember

      no one cares, I'm not gonna waste money on batteries on my real gameboy color
      plus emulator has speedup

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      Trying too hard gay

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      fpbp
      Anyone with a smartphone is the cancer killing everything.

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        Either poor or has no friends. Why would you not have a smartphone? Its 2022. You realise you don't HAVE to have social media on it right?

        • 2 weeks ago
          Anonymous

          Also:
          >just get an old Nokia if you wanna just text or phone people!
          Yeah I'm not waiting 5 minutes for you to send a 5 word textspeak message

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        It's comfy as fuck and I can be laying down on the sofa while talking to retards like (You)
        NGMI if you think not having a smartphone makes you any better.

      • 2 weeks ago
        Anonymous
  2. 2 weeks ago
    Anonymous

    Turn-based RPGs are just about the only games that emulate well on phones

  3. 2 weeks ago
    Anonymous

    based, me too
    i tried a DS emulator for mine but the two screens doesn't translate that well

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      Wouldn't a vertical touchscreen phone be ideal for DS emulation?

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        Depending on the phone and the game, I imagine there's going to be overlaps between the touchscreen section and the emulator controls

  4. 2 weeks ago
    Anonymous

    >NOOO YOU HAVE TO PAY FOR THE REAL GAME AND USE THE NINTENDO GAMEBOY YOU CAN'T JUST EMULATE YOU SRE STEALING FROM NINTENDO!

  5. 2 weeks ago
    Anonymous

    What the fuck this is illegal

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      >noooooooo you gotta pay $80 for a used cartridge on ebay to play some ancient ass 20 year old gameboy game!

  6. 2 weeks ago
    Anonymous

    My autistic little sister plays nothing but Pokemon emulators on her tablet, some of them run at like 20fps but she doesn't care

  7. 2 weeks ago
    Anonymous

    Phones are pretty good for DS games as well, as long as they're not action focused.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      lmao

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        I mean games like Professor Layton and such.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      phone is pretty good for twewy since it's touch-based

  8. 2 weeks ago
    Anonymous

    For me, it's Advance Wars

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      el basadísimo

  9. 2 weeks ago
    Anonymous

    anyone tried blaze black and volt white 2 editions? are they hard?

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      They are fine, nothing terribly hard.

  10. 2 weeks ago
    Anonymous

    >Not just playing it on a hacked 3ds

  11. 2 weeks ago
    Anonymous

    I play Dislyte and Pokemon Go

Your email address will not be published.