>this made millennials laugh their asses off

>this made millennials laugh their asses off

Unattended Children Pitbull Club Shirt $21.68

UFOs Are A Psyop Shirt $21.68

Unattended Children Pitbull Club Shirt $21.68

  1. 5 days ago
    Anonymous

    Black Sunshine is the funniest thing produced by man

    • 5 days ago
      Anonymous

      how the frick is the second one still on israelitetube

  2. 5 days ago
    Anonymous

    I can't find rape funny
    It's not offensive, it's just not funny
    How did people laugh at this shit

    • 5 days ago
      Anonymous

      It's manchildren who still haven't grown up from their social taboo = funny phase

      • 5 days ago
        Anonymous

        >social taboo = funny phase
        Correct. Behind every pessimist is a hurt optimist. Looks like you were hurt and lost your comedy.

      • 5 days ago
        Anonymous

        you sound like the people who get really upset at 911 jokes

        • 5 days ago
          Anonymous

          I HAD PEOPLE DIE IN THAT SHIT

        • 5 days ago
          Anonymous

          >t. 9/11 beard

          • 5 days ago
            Anonymous

            I KNOW PEOPLE WHO DIED AT THAT SHIT

  3. 5 days ago
    Anonymous

    >now I'm gonna blow up your PROSTATE
    admit it you laughed

  4. 5 days ago
    Anonymous

    >Millennials
    Millennials were weirded out by all the minecraft fan animations, that was strict zoomer territory.

    • 5 days ago
      Anonymous

      no?

      • 5 days ago
        Anonymous

        Yes thoughbeit?

      • 5 days ago
        Anonymous

        Yes, Minecraft is zoomer slop. Millennials liked stuff like Skyrim and San Andreas

        • 5 days ago
          Anonymous

          Skyrim and Minecraft's hype were happening at the same time. OP's video was posted around the same time the Skyrim Gamer Poops were.

          • 5 days ago
            Anonymous

            I remember https://www.youtube.com/watch?v=mSDfxde8fSg

      • 5 days ago
        Anonymous

        Millennials were core Minecraft players but in terms of all those weird animations that were put on youtube, that was 100% targeted at and consumed by zoomers.

  5. 5 days ago
    Anonymous

    Zoomers had mental breakdowns when this shit resurfaced on Twitter a few weeks ago

    • 5 days ago
      Anonymous

      video essay to explain fr fr?

  6. 5 days ago
    Anonymous

    I remember my friend showing this to me in middle school. He thought this was the funniest shit imaginable

  7. 5 days ago
    Anonymous

    >you blow up my house? I'm gonna blow up your prostate!
    Yup. hilarious

  8. 5 days ago
    Anonymous
    • 5 days ago
      Anonymous

      cringekino

  9. 5 days ago
    Anonymous

    Still does.

    • 5 days ago
      Anonymous

      BRING ME THAT ASS

  10. 5 days ago
    Anonymous

    im a zoomer (2001) and i watched this as a kid, søylennials frick off

    • 5 days ago
      Anonymous

      >A 2001 tyke telling others to frick off
      I laughed.

  11. 5 days ago
    Anonymous

    his overly-detailed bodies were always pretty funny to me

  12. 5 days ago
    Anonymous

    You noticed how it's perfectly fine to make "jokes" about raping men, babies or various creatures and everyone will laugh like "HAHAHA THIS IS SO FUNNY BRO I LOVE DARK HUMOR" but if you ever thought about making a joke about a woman getting raped you'd get literally crucified and your life would be ruined forever? Legitimately 'safe edgy'. Same thing as how normies will go "haha frick britain frick france they're so dumb I love racism haha" but if you said "haha so true I hate Black folk, hispanics and Israel" the same frickers would suffer heart attacks from sheer shock then tear you apart

    • 5 days ago
      Anonymous

      >"haha frick britain frick france they're so dumb I love racism haha" but if you said "haha so true I hate Black folk, hispanics and Israel" the same frickers would suffer heart attacks from sheer shock then tear you apart
      I hate all these things
      but yes, you've discovered the "others". Once you've been "other"d it is perfectly acceptable to shit on you. It is okay to say and suggest literally anything against the "others". White people, Asians usually, men, republicans, anyone who has a take that goes against the grain of current moral panic. You could go out into the street with a sign that says "white men should be lined up and murdered" and the absolute worst that would happen is someone would come up say "You're a psycho" but even then, the loud people would say that person is morally worse than you for advocating for racism. It's bleak, but how this ends is going to be oh so bright.

      • 5 days ago
        Anonymous

        This, normalhomosexuals don't have principles, its all just tribalism. Same thing happens with social ostracization.

    • 5 days ago
      Anonymous

      He never said that.

    • 5 days ago
      Anonymous

      But that video was proven to be controversial in the current year, tho.

    • 5 days ago
      Anonymous

      It's like how it's considered bad to make fun of other cultures now but you can still go "MAMA MIA SPICY MEATBALL EYYYYYYY" with Italians or "LOL HENTAI TENTACLE PORN KAWAII UGUU" with Japan. People are hypocrites.

  13. 5 days ago
    Anonymous

    Guess who Vegeta is kicking in this image and you get a millenial pass.

  14. 5 days ago
    Anonymous

    Minecraft is zoomercore

  15. 5 days ago
    Anonymous

    DAAAMN RIGHT NM-MMM!!

  16. 5 days ago
    Anonymous

    hilarious how 15 year old christian fundamentalist groypers are the ones pushing the boundaries of edgy humor and the gay nihilists are the ones clutching pearls. the internet is great sometimes

    • 5 days ago
      Anonymous

      >15 year old christian fundamentalist groypers are the ones pushing the boundaries of edgy humor
      Nah. Right-wingers and Christians just parrot the same old edgy memes and statistics that people heard 2 decades ago. Every talking point and joke that they say was in cartoons like South Park and Drawn Together

      People aren't really offended by those jokes, they just want new humor. Right-wing stuff is just unfunny, mean-spirited, and uninspired, the novelty will wear off.

      • 5 days ago
        Anonymous

        cope

        • 5 days ago
          Anonymous

          right-wingers are incapable of being funny

          • 5 days ago
            Anonymous

            you're the end of the joke

  17. 5 days ago
    Anonymous

    I CAN MILK THESE breasts
    YOU CAN'T MILK THOSE breasts

  18. 5 days ago
    Anonymous

    I have long forgotten the guy that made these videos, but I still remember my only interaction with the fricker on AIM. I was also a flashgay, so it was natural to team up and work on stuff. I could not fricking stand this guy for more than 2 hours. He was like a turbo edgelord that couldn't shut the frick up, was always spamming and nonstop hyper. In hindsight it was a stupid decision, kind of, because he made it "big" and I did not, but then again I would have probably offed myself If I had to deal with this homosexual any longer.

    • 5 days ago
      Anonymous

      you aren't alone, gonzo is pretty universally hated by the rest of the old newgrounds crew

      • 5 days ago
        Anonymous

        I wasn't really involved with NG after 2008, especially after Fulp decided to baleet everything without warning that included any kind of copyrighted music. Tell me more. I knew of Gonzossm over a friend, who told me to contact him. It was a disaster.

        • 5 days ago
          Anonymous

          The reupload is deleted but zach and cory once talked about how much they hated him on stream.

  19. 5 days ago
    Anonymous

    I CAN SWING MY SWORD SWORD

  20. 5 days ago
    Anonymous

    No it really didn't.

  21. 5 days ago
    Anonymous

    gonzo was such a hack, none of his shit was funny

  22. 5 days ago
    Anonymous

    I hate how my hatred for this homosexual is usually followed by people insinuating it's because his cartoons "offend" me, the only offensive part about his cartoons is that they aren't fricking funny, it's like a deadly combination of dorkly and shadman. This shit doesn't offend me, it makes me roll my eyes.

    • 5 days ago
      Anonymous

      still better than whatever slop you digest homosexual

  23. 5 days ago
    Anonymous

    zoomer means anyone under 30

  24. 5 days ago
    Anonymous

    that's what happens to white boys in prison

  25. 5 days ago
    Anonymous

    That League of Legends animation fricked me up

Your email address will not be published. Required fields are marked *