>here's your "based" Jap game developer, bro.

>here's your "based" Jap game developer, bro.

A Conspiracy Theorist Is Talking Shirt $21.68

UFOs Are A Psyop Shirt $21.68

A Conspiracy Theorist Is Talking Shirt $21.68

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    yoko taro must have incredible willpower not to just start sucking her gock

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    that's a man isn't
    0 hips

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    Im the same way, ill bring a hooker over and start fricking shaking like a leaf im such a loser

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      I shake everytime, paying for it or not. I get so fricking anxious I can't ever actually enjoy myself. It's the most pathetic shit.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >Im the same way, ill bring a hooker over and start fricking shaking like a leaf im such a loser
      Last week I forced a hooker to suck my wiener crying in a pile of trash and 1 yen coins to marilyn manson. She called me crazy and violent afterwards. I choked and slapped the shit out of her. Poor girl still called me kind and told me to smile afterwards lol.

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    I love girl wiener

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    I remember people making shitpost after shitpost about this on Ganker
    I hate this place most of the times

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      I only come here for Ganker threads and to feel angry

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Same

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    I am genuinely terrified of women

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >women

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Same. I wish I was gay.

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    one day Ganker will have to acknowledge that japs are just as degenerate as american leftists. we'll see how principled the average Gankertard truly is when that happens.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >Degeneracy - straight men
      Based
      >Degeneracy - homosexuals and women
      Cringe

      It isn't that hard

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      They key difference is that japs know it's perversion.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Not even close

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    >trembling
    yeah he's old and decrepit

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    Feminine penis

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      God DAMN

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Hmm this is clearly a man, why do you have pictures of men on your computer anon?

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >wanting to frick this is considered gay
      Guess I'm a gay now

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      There's no way that's a guy..

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        I'm sorry anon.
        You are gay now.
        See you at pride day or month or whatever it is now.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        It is, and it's also heavily shopped

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    >It's yet another "ironic" gay thread on the videogames imageboard that the jannies aren't gonna delete
    It's all so tiresome

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      anime and porn website
      you can try r*ddit if you want a puritan safespace

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        this hoe keeps getting shoved in every kusoge and every egirl has cosplayed as her but devs still want to make chicks look like frumpy lesbians

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    Didn't resetera attack him for this because in another picture she was stepping on him?

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    Japanese people are fine taking money from trannies. Most of them won’t cater to them tho

Your email address will not be published. Required fields are marked *