I've done it. I've finally found a non shit mobile game.

I've done it. I've finally found a non shit mobile game.

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

  1. 4 months ago
    Anonymous

    >banner ads
    also
    >WATCH ADS TO GET BONUS!!!!

    is this what the anti-gacha gays consider acceptable? lmfao

    • 4 months ago
      Anonymous

      >block the ads
      >spend $1 to remove ads forever
      >play on Steam with zero ads
      You sound like you're just bad at BB lol

  2. 4 months ago
    Anonymous

    Pic not related

  3. 4 months ago
    Anonymous

    so dokkan battle?
    vampire survivors is a close second

    • 4 months ago
      Anonymous

      Underage b&.

      >banner ads
      also
      >WATCH ADS TO GET BONUS!!!!

      is this what the anti-gacha gays consider acceptable? lmfao

      >not blocking ads

      Pic not related

      gay.

      • 4 months ago
        Anonymous

        I'm 30 you fricking newbie lmao
        your game is shit homosexual, have a nice day

        • 4 months ago
          Anonymous

          >I'm 30
          Kek loser

          • 4 months ago
            Anonymous

            >posts on Ganker
            >shills a fricking mobile game
            >calls others losers
            lmao
            get a fricking grip homosexual

  4. 4 months ago
    Anonymous

    Does it have RNG?

  5. 4 months ago
    Anonymous

    >kami
    >strata

  6. 4 months ago
    fags are gay
    • 4 months ago
      Anonymous

      I beat this game ONCE and then never again was I even able to get past the second boss.

      • 4 months ago
        Anonymous

        they made the game a lot easier over time. Regular pixel dungeon is hard as shit in comparison, although less fun

  7. 4 months ago
    Anonymous

    >mobile games
    >good
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Fricking poorgays I swear.

  8. 4 months ago
    Anonymous

    That's not sts

  9. 4 months ago
    Anonymous
    • 4 months ago
      Anonymous

      >RuneScape

  10. 4 months ago
    Anonymous

    I need more games that work in portrait.

  11. 4 months ago
    Anonymous

    for me its great big war game

  12. 4 months ago
    Anonymous

    Call me a moron but I literally don't fricking get this game
    It seems to be just an auto battler and you pick what room you go to

  13. 4 months ago
    Anonymous

    the only good mobile game is slice & dice

  14. 4 months ago
    Anonymous

    This game has an awesome art style but the translation is funky.

  15. 4 months ago
    Anonymous

    I found it first

    • 4 months ago
      Anonymous

      What game

      • 4 months ago
        Anonymous

        Kittens Game

  16. 4 months ago
    Anonymous

    >10 hours later ..
    >aaaaaand its shits
    every single fricking time without exception. they just had a little spin on it so you wouldnt it immediately.

    • 4 months ago
      Anonymous

      Why is it shit

      • 4 months ago
        Anonymous

        >mindless grindin for crystals
        >mindless grindin for broken artefacts
        >need to have a good pvp killer build to not gimp youself
        >and so meta homosexualry has super priority
        they concept is simple but ok, but the progress is fricked and the game ultimately too shallow and too complex at the same time.

  17. 4 months ago
    Anonymous

    I like Kemco's JRPGs. They're mediocre but fun.

  18. 4 months ago
    Anonymous

    aethric/orna is pretty good
    they're the same game by the same devs but orna is the original gps version (like pokemon go but with turn based rpg battles and classes and stuff)

  19. 4 months ago
    Anonymous

    Only mobile game I play is Super Auto Pets.
    F2P with no ads. You can also have the same account on PC and mobile. Only catch is that only the basic pet pack and weekly pet pack are free, the expansion packs are paid. But the amount of hours you can get out of the game is worth it IMO, and nowadays most people play the weekly pack anyways.

  20. 4 months ago
    Anonymous

    Behold. The best phone game.

    • 4 months ago
      Anonymous

      >name studio Dicks Inc
      >name game Titty Ninja Sex
      >win an award
      7/10, it was ok

    • 4 months ago
      Anonymous

      Grand Prix Story was even better.

      • 4 months ago
        Anonymous

        It was. I honestly liked all their games until they ventured into freemium garbage like they did with GPS2 (actually, no, many of their later games are kinda shit, but Grand Prix Story was great).

  21. 4 months ago
    Anonymous

    Cardinal Quest 2

  22. 4 months ago
    Anonymous

    I hate when Limit Break just doesn't show up.

Your email address will not be published. Required fields are marked *